A hűségpontokat a rendszer étel- és italvásárlások értéke után írja jóvá, mind internetes, mind telefonos rendelés esetén. Minden rendelés után pontokat írunk jóvá, legyen az pizza, desszert, saláta, üdítő stb...
Egy-egy hűségpont értéke, a beváltás során 1 pont = 1 Ft.
Rendelés során a következő módon számoljuk a pontokat a termékek ára alapján:
Online rendelés után: 10 pont / termék
Telefonos rendelés esetén: 10 pont / termék
Akciós terméknek minősülnek az Akciók és Heti akciós menük alatt található termékek, vagy ahol áthúzott árat látsz a termékek között, hasonlóan, mint itt:
Nézzünk egy példát!
Interneten rendelt akciós menü ami 2000 Ft.- és mellé egy desszert ami 500 Ft.-
akkor ez után 10 pont + 500 * 0.05 (azaz 5%) összesen 25 pontot írunk jóvá.
Ugyanez a példa telefonos rendelés esetén:
10 pont (mivel akciós termék) + 500 * 0.02 (azaz 1%) összesen 5 pontot írunk jóvá
Kerekítés. Tört, nem egész pontokat, egyenleget nem lehet elérni. Rendszerünk kerkít automatikusan a legközelebbi egészhez azaz 0,5.-ig lefelé onnantól pedig felfelé. Például.: 15,5 pont = 15 pont , 15,6 pont = 16 pont.
FONTOS! Pontok jóváírásához online rendelés esetén regisztráció ÉS belépés szükséges! Online rendelésnél a fiókodhoz, telefonos rendelés esetén pedig nevedhez és a telefonszámodhoz kapcsoljuk.
Az összegyűjtött pontok értéke egy az egyben levásárolható, de a rendelt tétel értékét a gyűjtött pontoknak el kell érniük. (Tehát ahhoz, hogy például egy Sonkás-kukoricás pizzát ( 24 cm ) rendelj ahhoz az árának megfelelő, minimum 2290 + zónadij (+ kijszállítási díj ) összegyűjtött pontra lesz szükséged.) Részletfizetés tehát nem lehetséges.
A pontok a következő rendelésnél használhatók fel. Fizetés ponttal úgy történik, hogy belépés után a kosárban a fizetési módoknál a „Ponttal fizetek!” lehetőséget kell kiválasztani , ami levonódik egyenlegedből, és fizetned nem kell érte. Telefonos rendelésnél diszpécserünk tájékoztat pont egyenelegedről.
A mindenkori egyenlegedről a rendszer belépéskor, fiókodban tájékoztat, vagy kérhetsz erre vonatkozó információt telefonos diszpécsereinktől.
Két, vagy több személy hűségpontjai egy rendelésre NEM vonhatók össze.
A hűségpontok 60 nap után lejárnak, amennyiben nem vásárolsz tőlünk. Azért, hogy ez ne történhessen meg, szólunk e-mailben a lejárat elútt 30, 15 és 3 nappal, hogy semmiképp se téveszthesd szem elől. Amennyiben a 60 napon belül újra vásárolsz bármit, a lejárati határidő újraindul.
Hűségpont beváltásánál ajándék üdítőital Nem jár!
Köszi!Sokat számít a véleményed! Véleményedet megkaptuk, és megfontolásra kerül!